The day before..... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu The day before..... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu

The day before.....

Door: janenineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke en Jan

22 December 2011 | Nederland, Hoofddorp

Tja, en dan is het opeens donderdag 17.30 uur; snel gaat die tijd.
Koffers zijn dicht (20 en 22 kg)!! Renée & René zijn er inmiddels. Dus de vakantie kan beginnen.

Vanmiddag nog even naar mijn moeder geweest. Er was een koor aanwezig die de nodige kerstliederen ten gehore bracht. Heel toepasselijk en mooi.

Gisteravond op diverse webcams in Noorwegen gekeken en er ligt sneeuw. Een witte Kerst ligt dus in het verschiet.

Morgenochtend om 08.15 uur worden we naar SPL gebracht. En om 10.30 uur vertrekken we met de KL 1187.

Straks gaan we lekker eten bij de Chinees; dat krijgen we de komende 2 weken niet. Wel zullen we Rudolph op het menu tegenkomen.

Fijne avond en tot in Noorwegen,

Gr. J&I en R&R

• 22 December 2011 - 18:05

Nicolien:

Hoi reislustigen,

Zullen jullie netjes op tijd op SPL verschijen?!! Er worden morgen 130.000 op SPL verwacht, natuurlijk ook transfergevalletjes maar toch.....
    Mochten jullie vroeger willen.....ik rijdt om 03.45 weg, via P30 naar SPL....=)) Geintje.....als ik in 2 bij de c class zit, stuur ik wel een smsje dan kun je daar koffer komen droppen....als ik in 3 zit, gaat dat over, dan gaan jullie maar leuk naar de SelfServiceDropOff-machines.....tenminste, áls je niet ipb vliegt want dan kan dat niet. Anyway, have lots of fun met de levende en eetbare Rudophs en tot in 2012! groetjes Nic

• 22 December 2011 - 18:07

Nicolien:

Sorry......rijd zonder t =0

• 25 December 2011 - 12:48

Ria Vennik:

Vanuit een "warm" nederland onze kerstgroet. Gezellige dagen geniet maar lekker. Gisteravond all you need is love gezien met Robert ten Brink vanuit het noorden van Noorwegen met ook de noordkaap, prachig. Dus we kunnen ons een beetje voorstellen hoe jullie uitzicht nu is. Groet Ria