Verblijf in Ohakune - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu Verblijf in Ohakune - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu

Verblijf in Ohakune

Door: janenineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke en Jan

02 November 2010 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Hier zijn we weer met een update.
Gisteren zijn we van Wellington naar Ohakune geredenb via Highway 1. We zitten hier in The River Lodge ongeveer 5 km ten ZO van Ohakune in een cottage. Om ons heen koeien, schapen en lammetjes. En we hebben kennis gemaakt met de sandflees van NZ. Wel lastig maar ja het is niet anders.

Vandaag houden we een rustige dag en gaan naar Ohakune en vanavond BBQ met een paar medereizigers die we al 2x eerder waren tegengekomen. En ook onze gastvrouw en heer eten gezellig mee. Wij zorgen voor de wijn. Lijkt ons een goede deal.

Tot de volgende keer. Doei.

• 04 November 2010 - 13:33

Stan:

Nieuwsgierig geworden naar jullie verhalen even op google gezocht en
    nu kan ik ook meegenieten.
    Het is weer een mooi verhaal met prachtige foto's.