Dagje Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu Dagje Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu

Dagje Wellington

Door: janenineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke en Jan

01 November 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanmorgen om 10.30 uur op pad naar het Te Papa museum. Heel bijzonder met veel info over de Maori's en over de immigranten. En nog veel meer, maar het zonnetje scheen ook dus na 3 uur museum naar buiten.

Met de cable car naar boven en een fantastisch uitzicht over de stad. Op de terugweg neergestroken op een terrasje voor een natje en een droogje. Nadat de zon achter de gebouwen verdween, stortte de temperatuur in.
Na terugkeer in het hotel een hot chocolate (met lekkere marshmallows) gedronken. Nu weer genieten van ons mooie hotel met schitterend uitzicht.

Straks naar ons mandje en dan morgen op pad richting Ohakune.

Chantal, ik heb je berichtje in onze mail gelezen.

Voor diegenen die aan het werk zijn gegaan: een prettige werkdag en de anderen ook 'having a good day' zoals ze hier zeggen.

• 01 November 2010 - 08:30

Marjolijn:

Hoi Ineke & Jan, Leuk om zo te zien wat jullie zoal uitspoken! Jullie genieten volop. Hier gaat alles ok. Valerie en ik zijn wel allebei een beetje ziek. Ik ga zo weer ff met haar langs de huisarts. Geniet maar lekker van je mooie reis. Het zal voor mij wel een beetje gek zijn om tegenover een lege plek te zitten. :-(

• 01 November 2010 - 08:36

Marlies:

Wauw, het klinkt allemaal hartstikke goed! Heel veel plezier nog. Liefs!

• 01 November 2010 - 08:37

Wilma En Bert:

Beste Jan en Ineke.

Op de website van het Ohtel was zelfs een plattegrond van jullie kamer te vinden, kamer nummer 9 als ik het goed heb. Ziet er prachtig uit! Het Te Papa museum staat op nummer 1 van de todo list. Ziet er ook goed uit.

Wat ons nog niet duidelijk was; hebben jullie de auto op het zuidereiland achtergelaten? We vermoeden van wel.

Hier rustig herfstweer, nauwelijks wind, max 13 graden, als de mist eenmaal weg is, wellicht een klein beetje zon.

Nieuws: Harry Mulisch (83) is overleden. Gisteren waren de media hier druk mee. Joke is net bij Wilma geweest. Voor straks slaap lekker.

Groetjes Wilma en Bert.

• 01 November 2010 - 09:04

Jan En Ineke:

Hier schieten wij toch wel heel erg van in de lach, Wilma en Bert. Die plattegrond vond onze kamer; zie je ons soms ook nog zitten?? Ha, ha.....
    Als Marlies of jullie Skype aanzetten dan bellen we even en dan kunnen we de kamer even laten zien (gaan we eerst ff opruimen!!!!).

Marjolijn, sneu dat jullie niet lekker zijn en daarbij veel sterkte als je tegenover mij zit!!