In de hoofdstad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu In de hoofdstad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu

In de hoofdstad

Door: janenineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke en Jan

31 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag zijn we met de ferry vanuit Picton in Welington aangekomen. Het was een mooie tocht, alleen jammer dat het weer wat minder was. Jan is nog boven op dek geweest maar daar woei het heel erg; dus niet echt aangenaam.

Het hotel, Ohtel genaamd, is echt een luxe hotel. We zitten op de bovenste (3e verdieping!) verdieping in een suite. Badkamer is helemaal leuk.
Morgen gaan we het Te Papa museum bezoeken en als het weer het toelaat nog met de cable car naar boven.

Nicolien, we zijn blij te horen dat het huis er nog goed bijstaat en dat de stapel post niet schrikbarend groeit. En die plantjes, dat hoort inderdaad bij het seizoen. Het is wel gek hier lentetekenen waaronder de voorjaarsstruiken, -planten, -bollen en de lammetjes te zien en te weten dat de herst zijn intrede (alsmede de wintertijd) in NL heeft gedaan.
Hier blijven, nee dat denk ik niet, da's weer een ander verhaal.

Dit was het weer; morgen volgt het vervolg.

Wij gaan zo lekker slapen, toedeloe en de groetjes.