Aan de westkust - Reisverslag uit Bruce Bay, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu Aan de westkust - Reisverslag uit Bruce Bay, Nieuw Zeeland van Ineke en Jan Dijt / Willemsen - WaarBenJij.nu

Aan de westkust

Door: janenineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke en Jan

21 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Bruce Bay

Vandaag aan de westkust beland. Een geweldig mooie route (er is maar 1 weg die je kunt nemen) gereden door de bergen waarvan vele met sneeuw bedekt. Langs Lake Hawea en Lake Wanaka.
Onderweg lekker geluncht.

En om half vier aangekomen in Mahitahi Lodge in Bruce Bay alwaar we de eerste gasten van het seizoen zijn en vannacht de enige gasten in de lodge. Vannavond heerlijk gegeten samen met Jacky & John, de eigenaren van de lodge.

• 21 Oktober 2010 - 10:19

Monique:

Hoi Ien!

Zo te zien hebben jullie het helemaal top! Lekker hoor..

Geniet ervan.

Groetjes Monique van kantoor.

• 21 Oktober 2010 - 10:37

Bert:

Op google maps heb ik jullie route weer even gevolgd. Nu logeren jullie langs highway 6. Ik vond een foto van de long bridge over de Haast rivier, waar maar één auto tegelijk over kan. Dus de drukte op deze highway zal wel meevallen. Verder kon ik geen dorpje ontdekken. Het lijkt wel of jullie lodge het enige gebouw in de omgeving is. Wel zag ik dat er nog een florel kweekerij in de buurt was. Op youtube vond ik nog wat filmpjes over puzzling world. Met de biljartbal die tegen de zwaartekracht in omhoog rolt. Jullie lopen toch al op z'n kop dus dit kan er ook wel bij. Moet wel leuk zijn geweest.

Morgen gezond weer op en veel plezier de komende dagen, groetjes Bert.

• 21 Oktober 2010 - 13:56

Anita Buur:

hallo vakantiegangers,

heel erg leuk om al die indrukken van jullie te lezen. Geniet er lekker van en blijf van de mooie foto's maken.

liefs Harrie en Anita